MINA IDOLER SIMON & TOMAS

Jag sitter klistrad vid TV-program som Simon & Tomas, Top Design och Project Runway. Det senaste avsnittet som visades på TV3 med Simon & Tomas var det som tilltalade mig och min personliga stil mest av alla deras program hittills. Det var rosa, det var blanka material, det var glitter och det var svart, vitt och grått. My style! Jag och barnen går runt och härmar svengelskan när Simon säger "It's piffdags in the vardagsrum". Älska!

Kuddarna i programmet kommer från MIMOU och säljs i Kuddrummets nätbutik.




Bilderna kommer från TV3 PLAY och jag har använt "print screen" och sedan klippt och klistrat i Paint för att sedan skapa collage i Picasa 3. Mycket pyssel för en bild, men det blir superfint!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Lockade bild, ska nu se på Simon och Tomas på webbtv. :)

2009-03-07 @ 11:23:28
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: Vickan

du är så duktig mamma <3

2009-03-07 @ 12:10:04
URL: http://victoriaseuphoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0