HOTTA UPP ÖPPNA SPISEN

I Amerika är detta vanligt, att ha en spegel ovanför öppna spisen. Hemma hos oss har vi satt upp den här sirliga silverspegeln från LISBETH DAHL för att få lite mer djup i vårt lilla vardagsrum. På marmorskivan står två kandelabrar i pressat glas från SIA som jag köpte för ca 20 år sedan. De finns fortfarande att få tag på hos Sia på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Jag har inga stearinljus i till vardags för de är inte helt raka och barnen kanske tänder ljus när jag inte är hemma. Men när ljusen är tända och reflekteras i spegeln så blir det dubbelt så vackert. Notera Åsa Jungnelius "Make up" nagellacksflaska i glas från KOSTA BODA. Nån dag ska jag köpa den stora, tillsvidare håller jag tillgodo med den lilla i rosa. Glasvas i rosa från LOB design.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0